Slim! Eet een appel

Een appel bevat veel antioxidanten. Dit zijn stofjes die goed zijn voor je hersenen. Wanneer je regelmatig een appel eet, blijven je hersenen vitaal. Zo levert fruit op de werkvloer op de korte en lange termijn voordeel op!

Kersen: je bloeddruk in balans

Wat hebben kersen met een goede bloeddruk te maken? Alles! Een portie kersen bevat namelijk veel kalium. Dit mineraal is superbelangrijk voor de balans van je bloeddruk. Voor een goede bloeddruk heb je namelijk natrium en kalium nodig.

De reinigende kiwi

Fruit bevat ongelooflijk veel voedingsvezels. Die zijn nodig voor een goede stofwisseling. Vezels verwijderen afvalstoffen efficiënt. Kiwi’s zijn een bron van voedingsvezels. Zeker in de schil zijn er veel te vinden. Geef de vrucht een goede borstelbeurt en profiteer van die vezels. Ga regelmatig voor een reinigende kiwi!

Bonusfruit

Sinaasappels en perziken zitten vol met goede stoffen die je meer bescherming geven tegen een griepje. Sappige perziken of sinaasappels bevatten ook lekker veel vocht. Ideaal tegen de dorst. Eet twee keer per week een perzik of een sinaasappel. Voel je fit!

Een voorraadje mineraalijzer

Concentratieproblemen op je werk of vaak moe? Misschien is het tijd om jouw voorraad mineraalijzer aan te vullen. Weet jij een lekkere manier om ijzer te eten? De natuur maakt het je makkelijk. Pruimen of abrikozen zitten namelijk vol met deze energieke stof!

Gezonde energieboost!

Energie nodig tijdens een lange werkdag? Ga voor een gezonde energieboost. Neem een banaan of een appel. Dit fruit bevat suikers die voor energie zorgen!