Werken bij Gio Coffee

Allround IT medewerker

We energize people at work!

Viteau & Gio Coffee zijn twee merken binnen een groothandelsorganisatie met een duidelijke missie: “In 2025 we energize 1 million people by giving them daily impulses with great impact!”

Viteau is ruim 20 jaar geleden opgericht door eigenaar Benno Kuijf en marktleider op het gebied van vitaliteit op het werk. Gio Coffee is 8 jaar geleden opgericht en staat bekend als de uitdager in de koffiemarkt. Met de komst van Sjoerd Keer (Algemeen Directeur) is de organisatie, met aandacht voor data-gedreven werken en innovaties, klaargemaakt om de gestelde missie te overtreffen!

Uniek aan Viteau en Gio Coffee is de sterke cultuur waarin klanten, medewerkers en leveranciers zich laten kenmerken door de vier kernwaarden van de organisatie (VIBE):

  • Verbindend; in staat om mensen, teams en organisaties aan elkaar te verbinden!
  • Innovatief; jezelf iedere dag verder willen ontwikkelen en daarmee je omgeving vooruit helpen!
  • Betrokken; persoonlijke aandacht voor je collega’s en klanten!
  • Energiek: geloof in eigen kunnen en dingen durven doen!

Over jouw en je uitdagingen bij ons

De IT functie is op dit moment uitbesteed aan externe dienstverleners. Echter vanwege de bedrijfsgroei en veranderende processen is er de behoefte aan een nieuwe collega die verantwoordelijkheid neemt voor verschillende IT werkzaamheden.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

Als allround IT medewerker ben je verantwoordelijk voor de IT infrastructuur en ondersteuning aan de organisatie.

  • Beheer van de IT infrastructuur ter waarborging van de stabiliteit en veiligheid;
  • Je geeft dagelijks ondersteuning aan je collega’s bij problemen;
  • Beheer van werkplekken, hardware en servers;
  • Beheer van gebruikersrechten en licenties van verschillende applicaties;
  • Monitoren integriteit en updates van het datawarehouse en business intelligence dashboards;
  • Participeren bij wijzigingen in applicaties en datawarehouse;
  • Participeren bij business analyses;
  • Initiëren, aansturen en participeren in verbeterprojecten;
  • Trainen van collega’s zodat zij effectiever gebruik maken van applicaties zoals Office365;
  • Sparringpartner voor het management en de teamleads van de afdelingen;

Je rapporteert aan de Finance Manager en coördineert de dienstverlening door externe dienstverleners en consultants.

Functie-eisen:
Je hebt in staat om overzicht te bewaren, prioriteiten te stellen en IT problemen snel te analyseren en op te lossen. Daarbij werk je resultaatgericht en behoort een hoog service niveau naar je collega’s en onze klanten tot je dagelijkse drive. Je bent kritisch op de huidige manier van werken, opbouwend over de toekomstige werkwijze en pragmatisch in het realiseren van verbeteringen. En bovenal, je bent een leuke, zelfbewuste en authentieke collega!

  • Minimaal een relevante afgeronde MBO opleiding;
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring;
  • Kennis van Office365;
  • Analytisch en probleemoplossend vermogen;
  • Ervaring met projecten en change management;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring met datawarehouse en business intelligence dashboards is een pré;
  • Ervaring met ERP systemen en processen is een pré;
  • Ervaring met logistieke groothandels is een pré.

Wat je van ons kunt verwachten

Werken binnen een snel groeiende, resultaatgerichte, no-nonsense cultuur met een sterke VIBE!

  • Goede arbeidsvoorwaarden afgestemd op je rol, ervaring en prestaties;
  • Deel uitmaken van een organisatie waarbij je veel ruimte krijgt voor je ontwikkeling; je bent zelf een belangrijk onderdeel van je succes!
  • Een veelzijdige, afwisselende en dynamische functie in Oudewater

Enthousiast geworden?
Stuur dan je motivatie en CV met pasfoto naar: Willeke van Oudheusden (HR Officer). Ook voor meer informatie over deze functie kun je haar telefonisch bereiken op 088 123 44 45 of per e-mail: sollicitatie@viteau.nl / sollicitatie@giocoffee.nl