Werken bij Gio Coffee

Customer Service Medewerker

We energize people at work!

Viteau & Gio Coffee zijn twee merken binnen een groothandelsorganisatie met een duidelijke missie: “In 2025 we energize 1 million people by giving them daily impulses with great impact!”

Viteau is ruim 20 jaar geleden opgericht door eigenaar Benno Kuijf en marktleider op het gebied van vitaliteit op het werk. Gio Coffee is 8 jaar geleden opgericht en staat bekend als de uitdager in de koffiemarkt. Met de komst van Sjoerd Keer (Algemeen Directeur) is de organisatie, met aandacht voor data-gedreven werken en innovaties, klaargemaakt om de gestelde missie te overtreffen!

Uniek aan Viteau en Gio Coffee is de sterke cultuur waarin klanten, medewerkers en leveranciers zich laten kenmerken door de vier kernwaarden van de organisatie (VIBE):

  • Verbindend; in staat om mensen, teams en organisaties aan elkaar te verbinden!
  • Innovatief; jezelf iedere dag verder willen ontwikkelen en daarmee je omgeving vooruit helpen!
  • Betrokken; persoonlijke aandacht voor je collega’s en klanten!
  • Energiek: geloof in eigen kunnen en dingen durven doen!

Over jou en je uitdagingen bij ons

Om te beginnen ben je leuke en energieke collega met passie voor klantcontact. Je herkent jezelf helemaal in onze kernwaarden en krijgt energie van uitdagingen en klanten blij maken! Als Customer Service Medewerker ben je een spin-in-het-web van onze organisatie en verantwoordelijk voor zo goed en snel mogelijk beantwoorden van klantvragen. Daarbij ben je alert op verbetermogelijkheden in het klantcontact en het overbrengen van de juiste VIBE. Je rapporteert aan Teamlead Customer Service. Een aantal concrete uitdagingen die we al voor je hebben klaarliggen zijn: 

  • Klanten te woord staan via telefoon, e-mail en sociale media
  • Beantwoorden van uiteenlopende vragen over onze producten en diensten
  • Snel schakelen met collega’s waar nodig; de oplossing voor de klant staat voor jou altijd centraal
  • Het vastleggen van je handelingen in ons klantsysteem.

Wat volgens ons helpt bij het realiseren van deze uitdagingen:

  • Een afgeronde MBO/HBO opleiding en een servicegerichte insteek
  • Minimaal 1 jaar werkervaring binnen een professionele klantcontact-omgeving
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden; 
  • Klantgericht en stressbestendig; 
  • Energieke persoonlijkheid en drive;
  • Affiniteit met logistieke planning; 
  • Minimaal 32 uur beschikbaar (voorkeur voor 40 uur)
  • Pro-actieve houding en een ‘can-do’ mentaliteit: je regelt het gewoon!

Wat je van ons kunt verwachten

Werken binnen een snel groeiende, resultaatgerichte, no-nonsense cultuur met een sterke VIBE!

  • Goede arbeidsvoorwaarden afgestemd op je rol, ervaring en prestaties;
  • Deel uitmaken van een organisatie waarbij je veel ruimte krijgt voor je ontwikkeling; je bent zelf een belangrijk onderdeel van je succes!
  • Een veelzijdige, afwisselende en dynamische functie in Oudewater

Enthousiast geworden?
Stuur dan je motivatie en CV met pasfoto naar: Willeke van Oudheusden (HR Officer). Ook voor meer informatie over deze functie kun je haar telefonisch bereiken op 088 123 44 45 of per e-mail: sollicitatie@viteau.nl / sollicitatie@giocoffee.nl