Werken bij Gio Coffee

Customer Service Medewerker

Jouw energie kunnen wij goed gebruiken!

Ons Customer Service team bestaat uit 10 collega’s, de sfeer op de afdeling is energiek, dynamisch, er wordt hard gewerkt, maar er is ook zeker voldoende ruimte voor fun.
Jij hebt binnen het team een specifieke focus: onboarding van onze nieuwe klanten. Een belangrijke en uitdagende focus, waarin jij de juiste toon weet te zetten, door onze klanten te verbluffen met jouw service! Je verrast onze klanten met je positieve benadering en inlevingsvermogen. Je schakelt snel en zorgvuldig. Het is voor jou vanzelfsprekend: De klant staat centraal!
Jouw werkdag? Met een goed kop koffie in de hand start jij je dag. Onze klanten benader je proactief voor het inplannen van het plaatsen van onze machines; jij zorgt ervoor dat je alles hebt geregeld voor een vlekkeloze start! Daarnaast nemen onze klanten ook zelf telefonisch, per mail of via onze social media kanalen contact met je op voor advies of een concrete vraag. Je beantwoordt met veel plezier en kennis van zaken hun vragen en geeft informatie over onze producten en diensten. Om ons hoge service level vast te houden, leg je je handelingen en afspraken vast in onze commercieel klantsysteem. Je bent eager en zoekt je collega’s proactief op om met elkaar elke dag een stukje beter te worden.

Naar welke energie zijn wij opzoek?

  • Je hebt een afgeronde MBO+ of HBO opleiding.
  • Je hebt ervaring in klant contact en het leveren van service.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en bent communicatief vaardig.
  • Je bent minimaal voor 32 uur beschikbaar, 40 uur graag.
  • Je hebt een energieke persoonlijkheid en een aanstekelijke drive.
  • Pro-actieve houding en een ‘can-do’ mentaliteit: je regelt het gewoon!

Welke energie kan je van ons verwachten?

  • Werken binnen een snelgroeiende, resultaatgerichte, no-nonsense cultuur met een sterke VIBE!
  • Een energiek team met een duidelijke focus.
  • Een organisatie met een concrete ambitieuze missie, welke met behulp van de Rockenfeller Habits methode elke dag een stap dichterbij komt.
  • Veel ruimte voor ontwikkeling; je bent zelf een belangrijk onderdeel van je succes!
  • Een veelzijdige, afwisselende en dynamische functie die je voor een deel zelf kunt vormgeven vanuit Oudewater.
  • Wanneer je met het OV reist faciliteren wie met onze Gio bike het laatste stukje van je reis: je dag starten met een gezonde en mooie fietstocht.
  • Een onbeperkt aantal energiemomenten op de werkvloer in de vorm van koffie, water en vers fruit.
  • Goede arbeidsvoorwaarden afgestemd op je rol, ervaring en prestaties.

We energize people at work!

Viteau & Gio Coffee zijn twee merken binnen een groothandelsorganisatie met een duidelijke missie: “In 2025 we energize 1 million people by giving them daily impulses with great impact!”

Viteau is ruim 20 jaar geleden opgericht door eigenaar Benno Kuijf en marktleider op het gebied van vitaliteit op het werk. Gio Coffee is 8 jaar geleden opgericht en staat bekend als de uitdager in de koffiemarkt. Met de komst van Sjoerd Keer (Algemeen Directeur) is de organisatie, met aandacht voor data-gedreven werken en innovaties, klaargemaakt om de gestelde missie te overtreffen!

Uniek aan Viteau en Gio Coffee is de sterke cultuur waarin klanten, medewerkers en leveranciers zich laten kenmerken door de vier kernwaarden van de organisatie (VIBE):

  • Verbindend; in staat om mensen, teams en organisaties aan elkaar te verbinden!
  • Innovatief; jezelf iedere dag verder willen ontwikkelen en daarmee je omgeving vooruit helpen!
  • Betrokken; persoonlijke aandacht voor je collega’s en klanten!
  • Energiek: geloof in eigen kunnen en dingen durven doen!

Enthousiast geworden?
Stuur dan je motivatie en CV naar: Eveline Mutsaerts (Recruiter). Ook voor meer informatie over deze functie kun je haar telefonisch bereiken op 088 123 44 45 of per e-mail: sollicitatie@viteau.nl