Werken bij Gio Coffee

Warehouse coördinator 2.0 met de goede VIBE!

Als warehouse coördinator 2.0 bouw je mee aan onze organisatie VIBE en ben je verantwoordelijk als meewerkend voorman bij de inrichting en het beheer van ons magazijn. Daarbij geef je leiding aan 2 magazijnmedewerkers en verzorgen jullie samen de inslag, opslag, orderverzameling en uitgifte van goederen voor Viteau en Gio Coffee. Daarbij ben je alert op verbeter mogelijkheden en onderhoud je actief contact met collega’s en diverse leveranciers. Verder pak je in samenwerking met de Manager Operations diverse projecten op zoals de implementatie van een Warehouse Management Systeem en het optimaliseren van de goederenstromen.

De energieke organisatie VIBE

“We energize people at work!” – Viteau & Gio Coffee zijn twee merken binnen een zeer succesvolle groothandelsorganisatie met ca. 15.000 klanten, 80 medewerkers en een stevige groeiambitie. Viteau is 20 jaar geleden opgericht door eigenaar Benno Kuijf en is inmiddels marktleider op het gebied van vitaliteit op het werk. Gio Coffee is 8 jaar geleden opgericht en heeft in korte tijd een flinke groei doorgemaakt.

Met de komst van Sjoerd Keer (Algemeen directeur) is een vernieuwde visie en strategie neergezet en is de organisatie klaargemaakt om de stevige groeiambities waar te gaan maken; “in 2025 we energize 1 million people by giving them daily impulses with great impact!”

Onze collega’s kenmerken zich door vier kernwaarden: Verbindend, Innovatief, Betrokken, Energiek.

Over jou en je uitdagingen bij ons

Om te beginnen herken je jezelf in onze kernwaarden en krijg je energie van het meedenken en bouwen aan het meest efficiënte magazijn van de regio. Een aantal concrete uitdagingen voor jou daarbij zijn:

  • Verantwoordelijk voor het magazijn en de depots (in Aalsmeer, Hoogeveen en Son)
  • Aansturen en ontwikkelen van het Magazijn Team met 2 medewerkers
  • Dagelijks verzorgen van de inkomend en uitgaande goederen, opslag en orderverzameling
  • Verzorgen van de administratie en registratie van de in- en uitgaande goederenstroom
  • Inkoop (repeat buying) goederen en voorraad beheer
  • Implementeren van een nieuwe Warehouse Management Systeem

Wat volgens ons helpt bij het realiseren deze uitdagingen zijn:

  • Een afgeronde MBO opleiding in de Logistiek en 5 jaar werkervaring, bij voorkeur bij een logistieke groothandel
  • Beschikbaar voor 40 uur per week
  • Ruime ervaring met het aansturen van collega’s en het implementeren van logistieke processen
  • Communicatief vaardig, organisatorisch sterk en een getting-the-job-done-spirit
  • En bovenal, je bent een leuke en energieke collega!

Wat je van ons kunt verwachten

  • Werken binnen een snel groeiende, resultaatgerichte, no-nonsense cultuur met een sterke VIBE!
  • Goede arbeidsvoorwaarden afgestemd op je rol, ervaring en prestaties;
  • Deel uitmaken van een organisatie waarbij je de ruimte krijgt om je verantwoordelijkheid te nemen en waar jouw initiatieven en ideeën meetellen; je bent onderdeel van het succes!
  • Een veelzijdige, afwisselende en dynamische functie in Oudewater

Enthousiast geworden?

Stuur dan je motivatie en CV met pasfoto naar: Melissa van Nimwegen (Recruiter/HR a.i). Ook voor meer informatie over deze functie kun je haar telefonisch bereiken op 088 123 44 00 of per e-mail: sollicitatie@viteau.nl / sollicitatie@giocoffee.nl