Werken bij Gio Coffee

Warehouse coördinator met de goede VIBE!

“We energize people at work!” – Viteau & Gio Coffee zijn twee merken binnen een zeer succesvolle groothandelsorganisatie met ca. 15.000 klanten, 80 medewerkers en een stevige groeiambitie

Organisatie- en afdelingsomschrijving

Viteau & Gio Coffee zijn twee merken binnen een groothandelsorganisatie met een duidelijke missie: “In 2025 we energize 1 million people by giving them daily impulses with great impact!” 

Viteau is ruim 20 jaar geleden opgericht door eigenaar Benno Kuijf en marktleider op het gebied van vitaliteit op het werk. Gio Coffee is 8 jaar geleden opgericht en staat bekend als de uitdager in de koffiemarkt. Met de komst van Sjoerd Keer (Algemeen Directeur) is de organisatie, met aandacht voor data-gedreven werken en innovaties, klaargemaakt om de gestelde missie te overtreffen!

Uniek aan Viteau en Gio Coffee is de sterke cultuur waarin klanten, medewerkers en leveranciers zich laten kenmerken door de vier kernwaarden van de organisatie (VIBE): 

  • Verbindend; in staat om mensen, teams en organisaties aan elkaar te verbinden! 
  • Innovatief; jezelf iedere dag verder willen ontwikkelen en daarmee je omgeving vooruit helpen! 
  • Betrokken; persoonlijke aandacht voor je collega’s en klanten! 
  • Energiek: geloof in eigen kunnen en dingen durven doen!

Bouw mee aan onze organisatie

Als Warehouse coördinator bouw je mee aan onze organisaties en ben je verantwoordelijk als meewerkend voorman bij de inrichting en het beheer van ons magazijn. Daarbij geef je leiding aan 3 magazijnmedewerkers en verzorgen jullie samen de ontvangst, opslag, orderverzameling en uitgifte van goederen voor Viteau en Gio Coffee. Daarbij ben je alert op verbetermogelijkheden en onderhoud je actief contact met collega’s en diverse leveranciers.  

Verder pak je in samenwerking met collega’s diverse projecten op zoals de implementatie van een Warehouse Management Systeem en het optimaliseren van de goederenstromen.  

Over jou en je uitdagingen bij ons

Om te beginnen herken je jezelf in onze kernwaarden en krijg je energie van het meedenken en bouwen aan het meest efficiënte magazijn van de regio. Een aantal concrete uitdagingen voor jou daarbij zijn:  

  • Verantwoordelijk voor het magazijn en de depots (in Aalsmeer, Hoogeveen en Son); 
  • Aansturen en ontwikkelen van het Team Magazijn met 3 medewerkers in Oudewater; 
  • Dagelijks verzorgen van de inkomend en uitgaande goederen, opslag en orderverzameling; 
  • Verzorgen van de registratie van de in- en uitgaande goederenstroom; 
  • Voorraad beheer; 
  • Implementeren van een nieuw Warehouse Management Systeem. 

 Functie eisen: 

  • Een afgeronde MBO opleiding in de logistiek en 5 jaar werkervaring, bij voorkeur bij een logistieke groothandel; 
  • Beschikbaar voor 40 uur per week; 
  • Ruime ervaring met het aansturen van collega’s en het verbeteren van logistieke processen; 
  • Communicatief vaardig, organisatorisch sterk en een getting-the-job-done-spirit; 
  • En bovenal, je bent een leuke en energieke collega!

Wat je van ons kunt verwachten

  • Werken binnen een snelgroeiende, resultaatgerichte, no-nonsense cultuur met een sterke VIBE! 
  • Goede arbeidsvoorwaarden afgestemd op je rol, ervaring en prestaties; 
  • Deel uitmaken van een organisatie waarbij je de ruimte krijgt om je verantwoordelijkheid te nemen en waar jouw initiatieven en ideeën meetellen; je bent onderdeel van het succes! 
  • Een veelzijdige, afwisselende en dynamische functie in Oudewater.

Enthousiast geworden?

Stuur dan je motivatie en CV met pasfoto naar: Willeke van Oudheusden (HR Officer). Ook voor meer informatie over deze functie kun je haar telefonisch bereiken op 088 123 44 45 of per e-mail: sollicitatie@viteau.nl / sollicitatie@giocoffee.nl